Kattanj.hu

Csatlakozz, hogy jövedelemhez juthass

make cash

Keress pénzt az interneten

Pár kattintás és a centek gyűlnek a számládon.

Katt a bannerre

Mennyi pénzt is kerestem eddig?

2011.01.19. 23:19 Libelle

Gyors számolás - a blog 2010. október 14-én indult, ekkor kezdtem el foglalkozni az internetes pénzkereseti lehetőségekkel. Most január közepe van, tehát 3 hónap alatt kerestem összesen:

$14

Három havi munkáért ez nem tűnik túl soknak,de!

Nem csináltam szinte semmit érte, napi pár percet áldoztam rá.

Nem kellett sehová mennem, semmit sem tennem pár kattintáson kívül.

És itt még nincs vége, jó pár oldalról még nem kértem ki a pénzem, tehát további utalások várhatók.

Ha te is kedvet kaptál, regisztrálj az alábbi oldalak valamelyikén, vagy mindegyiken, hogy minél több pénzt kereshess:

Clix Sense

vcBux

 

Incentria

 

 

 

 

 

 

 

 

You Cubez - a kockák világa

 

 

 

 

 

Bux.to - a hirdetések világa

 

 

 

 

 

 

Tesztelj weblapokat és kaszálj érte pénzt!

  

 

richestmails.net promails.org

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka paypal otthoni munka távmunka alertpay utalás

A bejegyzés trackback címe:

https://penzeszsak.blog.hu/api/trackback/id/tr192599137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása