Kattanj.hu

Csatlakozz, hogy jövedelemhez juthass

make cash

Keress pénzt az interneten

Pár kattintás és a centek gyűlnek a számládon.

Katt a bannerre

Az új őrület: Pandastart

2012.09.23. 02:01 Libelle

Mostanában tele van vele az e-mail fiókom, egyre több hirdetési oldalon felbukkan és lassan már a csapból is folyik ez az oldal, illetve a reklámja. A szöveg pedig ez:

Szia !

Ettől garantáltan dobni fogsz egy hátast:

Egy olyan üzleti lehetőség, ahol

- nem kell vásárolnod
- nem kell eladnod
- és nem kell semmit változtatnod az életeden

és mégis kereshetsz vele.

Szerintem nagyon izgalmas. Ezt látnod kell:



Megnéztem, és első ami szemet szúrt az, hogy csak számla ellenében fizetnek, ha valaki eléri a kifizetési limitet, azaz 20000 Ft-ot. Tekintve, hogy naponta kb. 25-30 pontot lehet elérni, ez egy kicsit lelombozó dolog. Az biztos, hogy számlát nem fogok tudni kiállítani, a 20 000 Ft-ot pedig nehéz lesz összegyűjteni. Főleg annak tudatában, hogy feketén-fehéren le van írva, hogy 1 pont azért nem biztos, hogy 1 Ft. Az oldalról idézem: Egy pont értéke 10 fillér is lehet, de akár 100 forint is, a bevételtől függően!

Gyanítom, hogy közelebb lesz a 10 fillérhez az az érték, mint a 100 Ft-hoz. Legalább is az elején. Mindennek ellenére azért regisztráltam, mert nagyon kíváncsi voltam. És nem bántam meg!

A bevezető nagyon jól sikerült, tényleg nagyon könnyű elkészíteni azt a kezdőlapot, amire mindig is vágytam. Bevallom most az igoogle van beállítva, de nem hagy nyugodni az a tudat, hogy kb. 1 év múlva ennek már se híre se hamva nem lesz, ezért kerestem valami mást. A Panda tökéletesen tudta számomra pótolni az igoogl-t, a koncepció ugyan az. Ráadásul azt az ígéretet is tették a GYIK-ban, hogy magánszemélyeknek is fognak tudni fizetni. Tehát állítólag nem lesz szükség számlaadásra. Majd meglátjuk, mindenesetre engem meggyőztek. Ha nem is leszek gazdag, legalább lesz egy tuti nyitóoldalam a saját ízlésem szerint megformálva. És szerintem ez sem kevés :)

Ha te is kipróbálnád, katt IDE.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzeszsak.blog.hu/api/trackback/id/tr664796839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása