Kattanj.hu
Kattanj.hu

Csatlakozz, hogy jövedelemhez juthass

make cash

Keress pénzt az interneten

Pár kattintás és a centek gyűlnek a számládon.

Katt a bannerre

Kicsit le vagyok lassulva

2011.03.12. 23:31 Libelle

De ez nem azt jelenti, hogy kifújt a blog, csak most egy csomó minden mással is foglalkozom. Ennek ellenére ezerrel gyűjtöm a jobbnál-jobb oldalakat, és persze a centeket.

A kedvencek téren nem sok minden változott, csak talán az alábbi lista sorrendet is jelöl, elöl a legkedvesebb, a végén a nem annyira.

Tehát jöjjenek a nagy kedvencek:

vcBux

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindhárom oldal hirdetésenként 1 centet fizet, naponta legalább 4 hirdetés nézhető, ez garantált. Adnak mini-hirdetéseket, amik kevesebbet fizetnek, viszont több van belőlük. A sok kicsi sokra megy, tehát érdemes nézegetni.

Érdemes ezeket az oldalakat tovább ajánlani is, mert az alád csatlakozottak után is kapsz pénzt. Általában 50%-ot, de van ahol többet is.  

A következő csapat:

 

 

 

 

 

 

 

Itt nem csörög olyan hangosan a pénz, naponta kb. 2 centet lehet összeszedni, de ezek az oldalak is megbízható, fizető oldalak.

Ez az oldal különösen jó, ugyanis vannak plusz lehetőségek, mint pl. pontgyűjtés és nyereményjáték. De ezt majd részletesen kifejtem egy későbbi bejegyzésben :)

Van a játszik még kategória:

Incentria

 

 

 

 

 

 

 

Ezek az oldalak különböző okok miatt kerültek ki a kedvencek közül. Az elsőnél hirdetésenként csak 0.001 cent a fizetség, tehát a türelmetlenek ne regisztráljanak. Napi 10 hirdetés van, tehát azért az 1 centet össze lehet szedni, de csak több klikkel.

A második először jól hangzott, aztán lecsökkentették a hirdetések árát, így napi 0.005 centet fizet. Ezért összesen 5-öt kell kattintani, szerintem nem egy nagy feladat, tehát még játszik.

A harmadik érdekes. Kattintásonként 4 centet fizet. Az ígéret úgy szól, hogy napi $1-t fizet, ami valóban így is volt az első héten, viszont ennél a játéknál csak bizonyos időben lehet kattintani. Hogy mikor? Na, ez a kérdés. Ha sikerül jókor jó helyen lenni, valóban össze lehet szedni a napi $1-t, ha viszont nincs elég időd folyamatosan frissíteni, hirdetésenként 4 cent ugrik. Azért játszom, mert ha napi 2 hirdetést sikerül elkapnom, az már 8 cent, tehát duplája a nagy kedvenceimen összeszedhető összegnek.

Az utolsó kategória a nagyon valószínű, hogy átverés, de próba-szerencse.

promails.orgrichestmails.net

 

 

 

 

 

 

 

Ez a három oldal hihetetlen pénzt ígér egy-egy kattintásért. Le sem merem írni, hogy a virtuális számláim hogy néznek ki. A bibi ezekkel az oldalakkal, hogy eddig nem fizettek. Nagy valószínűség szerint nem is fognak. (De ha igen, akkor irtó gazdag leszek :) )

Mivel a remény hal meg utoljára, hát klikkelek.

 

Mára ennyi, ha bármiben tudok segíteni írj kommentet, vagy levelet a libelle@velvet.hu -ra.

6 komment

Címkék: munka otthoni munka távmunka

A bejegyzés trackback címe:

https://penzeszsak.blog.hu/api/trackback/id/tr872734719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dargai.d 2011.03.13. 11:09:52

No,akkor menjünk sorjában.
Lehet, hogy tőlem hallasz először ezekről a rossz hírekről.

1) OnBUX: Az oldal mára gyakorlatilag scam. Előrebocsátom, engem is kifizetett, de tele vannak vele az angol nyelvű internetes fórumok, hogy szelektíven fizet. A 20 USD alatti kifizetéseket teljesíti, mert be akarja húzni a még nem upgrade-elt tagokat, hogy költsenek az oldalon (upgrade, bérlés). Viszont golden és ultimate tagok sorozatát (nem csak 1-2-őt, a többségüket) nem fizeti ki, hanem kitiltja őket a fórumból, mondvacsinált okokból felfüggeszti őket, stb. Nekem is tetszett az oldal, de január vége óta (akkor kezdődtek a problémák). Angolul itt sok infót találsz: ptc-investigation.com/onbux.aspx

2)A NeoBux tényleg rendben van (egyelőre).

3) A VcBux megintcsak problémás. Ők még fizetnek a tagok többségének, de gondok vannak az E-mail-ek ellenőrzésével (nem érkezik meg a PayPal, AlertPay címedet ellenőrző E-mail), emiatt aztán nem tudsz kifizetést kérni. Másik probléma, hogy több magyart szó nélkül kizártak 1.80, 1.90 USD körül, pont mielőtt elérte volna az elő kifizetést. Állítólag a dinamikus IP cím miatt van, de érdekes, hogy ez csak akkor lett gond, amikor a user elkattintgatott 1.90 USD-ig és hamarosan fizetni kellett volna. EWngem is kizártak innen 1.86-os account balance-nál, pedig nem csaltam.

4)Cashnhits teljesen rendben van, megbízható oldal, de azért baromira lassú összeszedni azt a napi 3-3,5 centet. Egyelőre még tag vagyok én is, így találtam a blogodra.

5) Palmbux - viccelsz? Az egyik legrosszabb hírű oldal. Egyszer már scam-mé vált, de megvették (egyenleges nullázása mellett), egy darabig fizetett, viszont nemrég megint árverésre bocsátották a flippa.com-on. Eladni viszont nem sikerült. Kérdés, hogy a tulaj fizetni fog-e. Gondolom, nem véletlenül akarta eladni, hanem azért mert nem akarja/tudja továbbcsinálni. Ha meg eladja végül, akkor megint ott a veszély, hogy az új tulaj ismét nullázza az addig összegyűjtött egyenlegeket. Ilyen helyet soha...

6)Cashviews - ugyanaz, mint amit a Cashnhits-nél írtam. Az oldal tényleg megbízható, működik, fizet, de megéri ennyiért? Én abbahagytam náluk a klikkelgetést, helyette jobban jövedelmező lehetőség után néztem.

7)Incentria - működik, megbízhatóan fizet, de itt is kb. 5 perc lekattintani a 10 hirdetést, ami 1 cent. Ennyiért nem. Úgy szálltam ki, hogy gyorsan megcsináltam 7 PTSU-t, így lett 70 centem, csak a maradék 30 centet kellett összekattintanom az 1 dollárig, ami a minimum cashout. Kifizették, leléptem. Nem kezdeném elölről.

8) Clickers.ws - ez az oldal egyértelműen scam, a tulaja több oldalt indított a múltban, amik szintén scam-nek bizonyultak. Fizetett ugyan 1-2 embernek, de ettől még scam. Ráadsául amellett, hogy scam, még szarul is fizet. Vigyázz vele!

9) Klickbuck.com - Tudom, hogy jelenleg fizet, de fenntarthatatlan az oldal. Baromira drágák a hirdetések, ezért nagyon kevesen vesznek. Ez az oka annak, hogy vadászni kell a hirdetésekre (amivel rengeteg idő elmegy) már akkor is, ha csak napi 8 centet akarsz. Ráadásul a minimum pénzkivét 5 USD. Ezt napi 8 centes átlaggal számolva (egyetlen napot sem kihagyva) több, mint 2 hónap elérni. Létezni fog még addig az oldal? Vesznek még a drága hirdetéseikből? Szerintem nem.

Röviden ennyi a hozzátennivalóm.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2011.03.13. 12:54:36

@dargai.d: Köszi a hozzászólást. Csak olyan oldalakat ajánlok, amik nekem működnek. Eddig még mindenhonnan megkaptam mindenféle fizetést, amit kértem. Ha majd nem kapom meg a pénzem valahonnan, arról is fogok írni.

dargai.d 2011.03.13. 13:53:51

Szívesen. Remélem, hogy segítettem. Sok angol nyelvű PTC-vel foglalkozó oldalt olvasok, így gyorsan értesülök róla, ha valahol elkezdődnek a gondok, kifizetések elmaradása, stb.

Ennek köszönhetem az OnBux-ról való infóimat is, amiről a magyarok többsége nem tud. Január legvégén kezdődtek a gondok, nagyobb pénzeket (20 USD felett) csak ritkán fizettek ki innentől, a kis összeget kikérő standard tagokat viszont azonnal kifizették, szinte kivétel nélkül. Ami engem illet, az én 2 USD-met is kifizették nem olyan rég, itt a bizonyíték: i55.tinypic.com/25qc5l3.jpg
Viszont látva, hogy mi folyik az oldalon, befektetni nem fogok és kattintgatni sincs kedvem több, mint 1 hónapig, hogy aztán én legyek a következő, akit mondvacsinált okokkal nem fizetnek ki. Ezért hagytam ott az oldalt.

Amit nem vágok:

1) Ha szereted az Incentriát, akkor miért nem vagy tagja a testvéroldalnak, az ugyanúgy kinéző, ugyanolyan megbízható Clicksiának, ahol sokszor még a hirdetések is azonosak, csak 2-3-al több van náluk? Csak kíváncsi vagyok, nem beszervezni akarlak, mert ugyan tag vagyok, de már nem kattintgatok ott, mert nekem túl lassú a kereset. Ezért nem is adok reflinket.

2) Miért nem vagy tagja a Buxp.info-nak vagy az earneasycash.info-nak? Mindegyik régi, abszolút megbízható oldal és simán fizet annyit vagy többet, mint a Cashnhits? Ha kell, adok ref linket vagy mutatok kifizetési bizonylatot.
Mi a helyzet as Rastabux, Lotbux, Aebux, Arenabux, Wizbux, Getbuxtoday oldalakkal. Ezek relatíve újak és eddig probléma nélkül fizettek, és az Aurora típusú oldalakkal ellentétben, ahol 2-3 centért vagy kevesebbért kattintgat az ember 10 vagy több hirdetést, ezeken 3 perc alatt lekattintható a 4 centnyi hirdetés?

3) A helyedben a PalmBux, a clickers.ws és a VcBux kapcsán óvatos lennék. Itt a bizonyíték, hogy kizártak a VcBux-ról pár nappal a kifizetési határ elérése előtt. Azt persze nem tudom bizonyítani, hogy nem csaltam, viszont a support több, mint 1 hete nem válaszol az angol nyelvű levelemre.
Íme: i56.tinypic.com/20k6vk6.jpg

A 3 közül még a VcBux a legmegbízhatóbb, mondom ezt annak ellenére, hogy engem pont innen zártak ki, semmilyen más helyről még soha, pedig használok vagy 15-20-at. Viszont ebbe a 3 oldalba a helyedben nem fektetnék be, de te tudod.

Szerintem azért jó, ha tudsz ezekről a dolgokról.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2011.03.13. 14:06:00

@dargai.d: Egyelőre még csak keresgetem a lehetőségeket, mely oldalakhoz érdemes csatlakozni. Köszi a tippeket, ki fogom próbálni őket és majd beszámolok a tapasztalatokról.

Ja, és egyelőre sehova nem fektetek be, tehát vesztenivalóm sincs, legfeljebb a ráfordított idő, ha mégsem fizetne.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2011.03.13. 15:03:05

@dargai.d: Köszi szépen a linkeket, át fogom nézni az oldalakat, és majd meglátjuk :)

dargai.d 2011.03.13. 15:11:50

Ahogy gondolod...:)
Remélem, hogy segítettem.
Az E-mail címemet már tudod, ha kedved támad csatlakozni, tartom, amiről korábban beszéltem.
süti beállítások módosítása