Csatlakozz, hogy jövedelemhez juthass

make cash

Keress pénzt az interneten

Pár kattintás és a centek gyűlnek a számládon.

Katt a bannerre

Miért nincs több kifizetési bizonylat?

2012.02.28. 00:18 Libelle

Egyelőre azért nincs több bizonylat, mert a PTC-világ beszippantott. Annak ellenére, hogy világos határokat szabtam, át is léptem azokat. Elkezdtem befektetni, és mondhatom, hogy nem bántam meg. Legalább is eddig. Vegyük sorjában. Az első oldal ez. A bannerre kattintva te is csatlakozhatsz hozzám, hogy te is velem együtt kereshetsz pénzt.

Szóval: Minden kattintott hirdetésért NeoPont jár. A pontokat be lehet váltani REF-ek hosszabbítására. Régebben vásárlásra is be lehetett váltani, ez a lehetőség sajnos már nem él. Viszont érdemes hosszabbítani, mert olcsóbb, mint az új vásárlás. A REF-ek ellenőrzöttek, aktívak. $1-ért 5 REF vásárolható, a hosszabbításra hossztól függően kedvezményeket adnak. Ha ügyesen gazdálkodok, akkor nagyon hosszú ideig nem lesz gondom a REF-jeimre, mert ingyen lesznek. Kihagyhatatlan :) 

10 db REF esetén a napi haszon a saját klikkelésekkel együtt akár 5-6 cent is lehet a REF-ek aktivitásától függően. Mindenképpen számba kell venni azt, hogy nem minden REF kattint minden nap, de úgy gondolom ez a kockázat bőven vállalható.

 

 

 

Egy másik oldal, ahová muszáj volt befektetni. A bannerre kattintva te is csatlakozhatsz. Minden elhatározásommal és elvemmel ellentétben Prémium tagságot vásároltam. $17 fizettem, ezért 1 éven át élvezhetem az előnyöket. Legelőször is kaptam 100 db 1 centes hirdetést, ami azt jelenti, hogy valójában csak $16-ba került a tagság. Ezen kívül napi 5 centet is össze lehet kattintani, de esetenként még ennél is többet. Mivel volt olyan szerencsém, hogy az ajánlói linkem alapján páran regisztráltak, a személyes napi nyereségem kb. 10 cent körül van. Ez egy évre levetítve $36.50, ha minden jól megy. Szerintem nagyon jól hangzik.

 

 

 

Ha bármiben tudok segíteni, vagy kérdésed van, írj kommentet, vagy levelet a libelle@velvet.hu-ra.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://penzeszsak.blog.hu/api/trackback/id/tr774218855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltit · http://instantscamalert.com/ 2012.03.09. 19:11:28

Szia, jól nyomod, jó sok oldalon kattintasz. Én már abbahagytam úgy egy éve, a neón olyan $80-t kattintottam össze :)
süti beállítások módosítása