Kattanj.hu

Csatlakozz, hogy jövedelemhez juthass

make cash

Keress pénzt az interneten

Pár kattintás és a centek gyűlnek a számládon.

Katt a bannerre

Ismét € utalás és még pár gondolat

2012.11.18. 14:47 Libelle

Először az utalással kezdem, a marketagent oldal ismét utalt € 5.10-et. Ezzel összesen € 15-t kerestem az oldal segítségével - lényegében a semmivel. És pont ez indította el a gondolataim folyamát.

Az oldalhoz 2010. áprilisában csatlakoztam. Először átverésnek hittem természetesen, de mert nem volt veszteni valóm gondoltam megpróbálom. Sokáig nem történt semmi, aztán érkezett az e-mail címemre egy megkeresés, hogy töltsek ki egy kérdőívet. A csatlakozáskor már kaptam 150 pontot, aztán frissítettem a fiókomat, ez ismét 50 pontot jelentett. A kérdőív megválaszolásáért 20 pont járt. Ezzel el is értem a kifizetési limitet, de gondoltam € 2-t nem érdemes kikérni. És jött a következő megkeresés, aztán a következő és még egy. Ezzel már majdnem € 5-m lett. Ezt már kikértem és másnap meg is érkezett a pénz. És azóta folyamatosan jönnek a felkérések az együttműködésre amint az utalásokból is látszik.

Be kell vallanom az elején rettenetesen csalódott voltam, mert azt hittem a regisztráció után elárasztanak a megválaszolandó kérdőívek. De nem adtam fel, havonta 2-3 alkalommal ellenőriztem a fiókomat és a siker nem is maradt el.

Innen fűztem tovább a gondolataimat a PTC oldalakkal kapcsolatban. Ismét regisztráltam új oldalakra, nagy elvárásokkal a bevezetők alapján, de mint azt már megszokhattam volna nem lett az egészből semmi. A mazbux volt számomra a hab a tortán. Napi 30-35 centes jövedelmet ígérnek azonnali Paypal-es kifizetésre. A címoldalon. Persze az csak az apróbetűben szerepel, hogy kifizetés csak 10 fős csoport kiépítése után lehetséges és akkor sem paypal-re. Nos ezek után maradok a jól bevált oldalaimnál és csak akkor fogok bejegyzést írni egy-egy új oldalról ha a kifizetés már a számlámon van. Persze ez sem garancia arra, hogy az oldal hosszú távon működőképes.

Minden esetre a siker titka a szorgalomban van. Nem lehet kifizetéseket elvárni akkor, ha az ember nem tesz érte semmit. Le kell ülni a gép mellé és végig kell klikkelgetni a hirdetéseket, mert a semmiből nem lesz semmi. Nem mondom, hogy az én történetem sikersztori, mert gazdag még mindig nem vagyok, de úgy gondolom a ráfordított idő arányában egész jó pénzt szedtem össze.

A végére még a bizonylat:

PayPal

Marketagent.com online reSEARCH GmbH sent you €5.10 EUR

Transaction ID:

Dear ,

Just thought you'd like to know Marketagent.com online reSEARCH GmbH sent you €5.10 EUR.


Get the details
Once you've received the payment, you can:
Spend the money online at thousands of stores that accept PayPal.
Withdraw or transfer it to your bank account (takes 2-3 days).

Don't see the money in your account?

Don't worry - sometimes it just takes a few minutes for it to show up.

Sender Information

Marketagent.com online reSEARCH GmbH
info@marketagent.com
+43 02236205886

Yours sincerely,
PayPal

Ha bármilyen kérdésed van szívesen válaszolok. Írj kommentet vagy levelet a libelle@velvet.hu-ra

Szólj hozzá!

Címkék: munka paypal otthoni munka távmunka utalás

A bejegyzés trackback címe:

https://penzeszsak.blog.hu/api/trackback/id/tr964912860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása